onsdag den 17. september 2014

Lalylala - Får

Endnu en Lalylala kom til :)

Fåret "Lupo the Lamb"

Han er hæklet i sort og grå uldgarn
med nål 2,5
Fyldet er kartet fåreuld

Jeg har lavet den i de farver, så den ligner
en rigtig gotlænder-får, som er de får jeg er
vokset op med som barn :)

Det var bare lidt svært at lave øjne på sort
baggrund.
Jeg har taget en blå knappenål og nippet spidsen af.
Resten af "nålen" har jeg bøjet rundt til en løkke.
Så kunne man binde tråden fast til løkken, og derefter har jeg presset nåle-løkken flad, så den kan
komme igennem hæklemaskerne. Tråden er så trukket hele vejen igennem hovedet og hæftet i nakken ;)




2 kommentarer:

  1. Hej Lærke.
    Ved du, om opskriften kan købes på dansk ?
    Hilsen Hanne

    SvarSlet
  2. Hej! Hvor er den fin! Jeg er selv i gang med Lupo, men har problemer med at omgangens start flytter sig til den ene side :/ Oplevede du det? Kan du fortælle mig, hvilken maske du tæller som den første i de ulige runder? Om det er lm-kæden fra før, eller...? :)

    SvarSlet