onsdag den 10. september 2014

Star Wars - Yoda






Jeg fik lyst til at lave små figurer, egentlig beregnet til børn, men jeg gad ikke alle de traditionelle figurer. Pludselig kom jeg i tanke om Star Wars figurer og gav mig i kast med Yoda.
Jeg har haft lidt problemer med hans hænder, men eftersom de i "virkeligheden" er nogle ret krogede og mærkelige hænder, så tænkte jeg at dette godt kunne gå.
Den er 100 % efter egen opskrift og jeg er ret stolt af det færdige resultat :)

Opskriften findes gratis på Ravelry: www.Ravelry.com


  

 Man kan selvfølgelig tage hans kappe og bælte af. :)

        Et lille close-up.





7 kommentarer:

  1. Hvor er han bare flot lavet :-D vildt at du bare kan det der.
    Tænkte på om du har en opskrift på Yoda. Da min bonusfar er ret stor star wars fan, kunne det være sjov med en lille ekstra gave til jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anonym.
      Mange tak :)
      Grunden til at der ikke er en opskrift endnu, er egentlig fordi jeg er i gang med at udforme en pæn pdf-fil med opskriften. Så det er meningen at jeg vil dele den med jer.
      Hvis du skriver din mail, kan jeg godt sende det dokument jeg har indtil videre.
      Jeg ved ikke om opskriften er forståelig for andre end mig, og der er helst sikker noget man kunne gøre på en lettere måde, men du må gerne prøve :)

      Slet
  2. Hej igen.
    Kunne ikke lige huske mit googlekodeord, og glemte at skrive en pæn afslutning, da jeg fandt ud af det. Sorry, men Clara her. :-D
    Min mail er o0clara0o@hotmail.com , du må meget gerne sende det som dokument, så kan jeg prøve kræfter med den :-D
    Mange hilsner Clara

    SvarSlet
  3. Jeg er også meget interesseret i opskriften. :)
    Min mail er ninnahn@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Opskriften er færdigudviklet og koster 30 kr. Den kan købes via linket til Ravekry eller 'buy now' knappen. Du kan også betale med mobilepay ved at sende dit mobil nr, så jeg kan anmode om 30 kr. og så vil jeg sende opskriften på mail når jeg har modtaget betaling :)
      Mvh Lærke - Kreaposen

      Slet