onsdag den 17. december 2014

Træet skal pyntes med det hjemmelavede

Jeg synes måske det var på tide at vise frem, hvad jeg har lavet her i julen.
Jeg er meget overrasket over hvor meget, man egentlig kan bruge perler til :)
Og når man først er kommet i gang, er det ret svært at stoppe igen.
Først begyndte jeg at lave julepynt til træet. Jeg havde en mission om kun at komme hjemmelavet julepynt på træet i år, så jeg måtte jo finde på lidt forskelligt og det var der perler kom ind i tankerne.

En sukkerstok

Snefnug

Snefnug

Julekugle

Flagranke

Men jeg har selvfølgelig også hæklet her i julen.
Endnu en flagranke. Så kan man jo have meninger om hvilken der er pænest. :)
De kan også bruges til at ligge hen ad bordet til fødselsdage.



Opskriften på flagerne er HERFRA


Ingen kommentarer:

Send en kommentar